'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü
ANTALYASPOR taraftar grupları tarafından 'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü gerçekleştirildi.
Kulübe iş insanlarının destek olması gerektiğini belirten Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, stadyumdaki her bir koltuk için 50 bin TL bedelle bağış desteği istedi.
Antalyaspor Stadı önünden başlayan yürüyüşe, Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, eski başkan Rıza Perçin, yöneticiler ve çok sayıda taraftar katıldı. Cumhuriyet Meydanı'nda konuşma yapan Başkan Mustafa Ergün, kulübün mali sorunlarının aşılması amacıyla başlatılan koltuk kampanyasını duyurdu. Ergün, stadyumdaki 30 bin koltuğun her birinin 50 bin TL bedelle iş insanları ve destekçileri tarafından sahiplenilmesini hedeflediklerini belirtti.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: